2012. november 11., vasárnap

5.rész

*Sall szemszöge*
/másnap/
Louis a tegnap este után hazavitt, és a számát is megadta. A lányok elmesélték, hogy tegnap este miről maradtam le, és, hogy ők is megkapták a fiúk számát. Szombat van, ami azt jelenti, hogy holnap vasárnap. (ilyen okos vagyok, hogy erre is rájövök egyetemista fejjel.. xdd)
-Ugye tudod, hogy ne csida?- röhögött Bell.
-Tudom!- röhögtem- Niall-nek mutattad?
-Óhh bazdmeg elfelejtettem! Na majd legközelebb...
-És az mikor lesz?
-Ma este!*-*
-Most ugye nem szopatsz?
-Kit kell szopatni?- jött be Suzy.
-Ezt persze te is meghallod! De a pitagorasz tételt... (bocsi V. xdd)
-Jól van na! Nem kell köcsögnek lenni.
-Én is szeretlek!
-Tudom, én is! ^^
-Hé szopott gombócok! Nem megyünk vásárolni?- jött be An.
-De!- egyszerre.
-Nah, akkor húzzuk a belünket!- röhögött...
Felöltöztünk, megcsináltuk a hajunkat, és amikor mindenki kész volt, akkor beültünk a kocsiba, és elindultunk.
én:


















An:















Suzy:


















Bell:














A kedvenc helyünk felé vettük az irányt, ahol egyből letámadtuk a legjobb cuccokat, fel is próbáltuk őket. Én pont a próbafülkében voltam, amikor megszólalt a telefonom. Louis volt, úgyhogy felvettem.
-Szia Louis!
-Szia! Figyi ráérsz ma?
-Szerintem igen...
-Akkor elmehetnénk valahova.., mondjuk egy mozi?
-Én benne vagyok!- mosolyogtam.
-Rendben, akkor 7 óra?
-Perfect!
-Cool!- nevetett.
-És mit nézünk?
-Majd ott kitaláljuk. Igazából azt sem tudom, hogy most mi adnak...- röhögött.
-Az úgy jó!- röhögtem.
-Jóóóóóó! Akkor megbeszéltük!
-Igen. Este 7.
-Este 7.
-Szia!
-Szia!
Letettük a telefont. Én pár percig bámultam a képernyőt, és gondolkoztam. Hogy lehetek ennyire szerencsés? Most beszéltem az előbb Louis Tomlinsonnal, és tegnap este vele vacsoráztam. űegyáltalán MI hogy lehetünk ilyen szerencsések?? A gondolatmenetemből Suzy zökentett ki...
-Úgy hallom, hogy valaki ma Tommoval megy randizni....
-Ez nem randi, hanem egy baráti találkozás....- mosolyogtam bent a fülkében.
-Egy randi! Vita lezárva!
-Igenis!- röhögtem.
-Az én lányom!- mondta büszkén.
Visszaöltöztem, és kimentem a többekhez. Utánam bement Suzy, utána An, majd Bell. Mindenki kifizette a saját holmiát, és elindultunk a Starbucks-ba. *-* Nagyon imádom, mindegyikőnknek a kedvence...
-Basszus belegondoltatok már, hogy milyen kibaszott szerencsések vagyunk?- kérdeztem a poharamat bámulva.
-Én egész éjszaka ezen gondolkoztam...- válaszolt An.
-Pedig egyszer együtt sírtunk a Directionerek 30 év videón, utána pedig énekeltük a Forever Young-ot...- mondta könnybe lábadt szemmel Bell.
-Nekem még most is bekönnyezik a szemem...- válaszoltam.
-Ja, nekem is... Pdig én akkor nem bőgtem annyira, mint ti ketten...- An.
-Nem tudom, hogy mit kell bőgni, egy videón...- Suzy.
-Akkor nem tudom, hogy mit kell bőgni a VMPN-en.... (véempéen, ami Suzy nyelven Vámpír Naplók)
-Mert az szomorú!- mondta vékony hangon.
-Hát ez is az volt!- Bell.
/aznap este/
Amikor hazamentünk beültünk a TV elé, én pedig egy olyan 2 óra hossza után készülődni kezdtem mozira. Elmentem zuhanyozni, hajat mosni, stb.... Hagytam egy kicsit száradni a hajam, addig kerestem valami ruhát, amit felvehetek. Amikor megvolt, megszárítottam a hajamat, aztán pedig befontam.
Ezt muszáj volt An-nek lefényképezni... Pedig az az én szakterületem. Jobban jár, ha a rajzolásnál marad. xdd
-Bazdmeg muszáj?- vontam kérdőre.
-Ja!
-Megint kezded?
-Ja!
-Bejön Bry...
-Ja... MI VAN??
-Semmi!- röhögtem.
-Akkora köcsög vagy! Tudod, hogy nem!
-De te neki igen!
-Nagyszerű!- forgatta a szemét.-Neked adom!
-Nekem most már ne adjad!- röhögtem.
Csengettek! Odarohantam az ajtóhoz, hogy kinyissam, de amikor kinyitottam, egy kicsit csalódtam. Nem az volt, akit vártam. Nem Louis volt, hanem Bry...
-Helló!- köszönt.
-Szia!- köszöntem.
-Na mi az? Nem engem vártál?
-Hát, hogy őszinte legyek.. nem igazán.. -vakartam a fejem.
-Sajnálom, hogy csalódást okoztam!- hajtotta le a fejét.
-Randija lesz!- ordította mögülem ez a retard (Suzy.. xdd)
-Az jó!
-Gyere be!
-Köszi!
Bejött, és lehuppant a lányokhoz a kanapéra. Én visszamentem a szobámba, és megigazítottam magam. Kicsivel később megint csengettek. Odarohantam az ajtóhoz, kinyitottam. Ezúttal az volt, akit vártam.
-Szia!- mosolyodtam el.
-Szia!- mondta. Megölelt, és 2 puszit nyomtunk egymás arcára.
-Gyönyörű vagy!- dicsért.
-Te sem panaszkodhatsz...
-Ó, szóval én is gyönyörű vagyok!- pislogott.
-Igen!- röhögtem.
-Na, most, hogy már tudom, hogy gyönyörű vagyok, indulhatunk?
-Persze!- mosolyogtam.
Nyújtotta a karját, hogy karoljak bele, amit örömmel meg is tettem.
-Sziasztok!- köszöntem.
-Csak biztonságosan!- kiabált utánam Suzy röhögve.
-Megígérem, hogy vigyázni fogok!- kiabált vissza röhögve Louis.
-Jól van kisfiam!- ordibált vissza Suzy.
-Ezt teljesen nemnormális!- csóváltam a fejem mosolyogva.
-De igaza van!
-Louis!- szóltam rá.
-Most mi az? Nyugi nem akarlak a második "randin" az ágyamba fektetni!- nyugtatott mosolyogva.
-Ez megnyugtató!- mosolyogtam.
Beültünk a kocsiba, és elhajtottunk a mozi felé. Megvettük a jegyet, a popcornt, és a kólát, majd beültünk a filmre. Egy tuti kis horror filmet választottunk... Amiből igazából én nem sokat láttam, mert szinte az egész vásznat takartam Louis pólójával.
-Ha félsz közelebb bújhatsz!- ajánlotta fel.
-De csak ha nem baj!
-Dehogy baj! Úgyis mondani akarok valamit...
-Mondd!
-Nem most, majd kicsit később....

1 megjegyzés:

  1. tetszik, a sztori...csak fogadd meg a tanácsom: ne írjj ronda szavakat, mert nem illik ide. hagyd el ezeket. de ez csak az én véleményem, várom a kövit!:)

    VálaszTörlés