2012. november 2., péntek

Helló!


Sally vagyok, 19 éves. Londonban élek 3 barátnőmmel együtt. Imádok fényképezni.
Hol s merre is kezdjem? Talán ott, hogy mi hárman vagyunk a legőrültebb és legelvetemültebb csajok az egész világon? Nem! Inkább ott kezdem, hogy mind a négyen hatalmas One Direction rajongók, azaz Directionerek vagyunk. Talán ezzel nem vagyunk egyedül... Én én még nagyon imádom a The Wantedet, de ezzel sem vagyok egyedül, mert An is imádja őket.
Ez vagyok én:













An vagyok, szintén 19 éves. Londonban élek 3 állattal, akik tulajdon képpen a barátnőim. Imádok rajzolni. Amint azt már Sall említette Directionerek, és mi ketten pedig TW fanok is vagyunk. Az én kedvencem Siva, az övé pedig Nathan.















Susy vagyok, 19 éves. Londonban lakom 3 vagány csajszival, akiket nagyon imádok. Szeretek táncolni, de azt senki snem mondta, hogy tudok is. Na jó vicceltem! Nem megy rosszul! Amúgy ez a két picsa itt előttem szereti a The Wanted-et, de én csak a One Direction-nek élek, meg persze az electronak... Ja egyébként bocsi, de kicsit mocskos a pofánk....















Bell vagyok, én is 19. London fúúú imádom, vagyis imádjuk. Ezért költöztünk ide ezzel a három... izé... lénnyel. Nagyon szeretem őket, mert hülyék mint állat, és én is. És Susy jól mondja, tényleg csúnyán beszélünk, de nem mindig. Szeretem az 1D-t, főleg Niall-t, olyan kis cuncis*-*




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése