2012. november 10., szombat

4.rész

*Sall szemszöge*
-Gyönyörű!- dicsértem tovább a helyet.
-Hát.... az. Imádom azt a helyet.
-Voltál már itt?- érdeklődtem.
-Nem, de máris nagyon megtetszett.
-Az jó!
Megkajáltunk. Kaja közben csomót röhögtünk, és beszélgettünk. Legalább annyira megismertük egymást, mintha már kicsi korunk óta ismernénk egymást.
-Nincs kedved sétálni?- kérdezte.
-De, persze!- válaszoltam.
Elindultunk sétálni.
-Kérdezhetek valamit?- kérdezte kicsit félénken.
-Kérdezz!
-Neked ömm... neked most van... ööö....
-Pasim?- segítettem.
-Igen, az!- röhögött.
-Nem, nincs...- mondtam szomorúan.
-Hogy-hogy?- lepődött meg.
-Hát úgy, hogy nincs...- nevettem.
-Pedig egy ilyen szépségnek...
-Háhh. Ugye ezt most nem nekem mondtad?
-Miért, Kevinnek nem mondhatom, mert nincs itt...- mosolygott.
-De én nem vagyok szép, egyáltalán....
-Igazad van. Nem szép, hanem gyönyörű....
-Mi a célod Tomlinson?- röhögtem.
-Áááá, semmi.....-. húzta mosolyra az ajkát.
-Aha, nehogy azt hidd, hogy ezt benyelem...- löktem oldalba.
-Tényleg semmi....- csóválta a fejét.
-Oké!- hagytam annyiban.
Leültünk a tóparta, levettük a cipőnket, és belelógattuk a langyos vízbe a lábunkat.

*Suzy szemszöge*
Otthagytam a lányokat, és eljöttem haza. Amikor haza értem, bekapcsoltam a tévét, és a laptopot. Felmentem Twitterre, és nézelődtem. Megakadt a szemem egy számomra igen érdekes híren. Zayn és Perrie szakítottak.... Hogy én mekkora egy balfasz vagyok. De ilyenkor biztos nincs sok kedve ismerkedni... Nem tudtam eldönteni, hogy visszamenjek, vagy ne menjek.... Megnéztem gyorsan Zayn adatlapját, és láttam, hogy a hír tényleg igaz. Fogtam a cuccom, és visszasiettem a buliba. Hátha lesz esélyem beszélgetni vele. Remélem nem fogja tolakodásnak venni, vagy bunkóságnak.

*An szemszöge*
-Nem megyünk oda Zaynhez?- kérdezte Harry.
-De, felőlem mehetünk!
Elindultunk Zayn és Liam felé. Harry bemutatott nekik engem, és beszélgetni kezdtünk. Egyszer csak megcsörrent a telefonom.
-Hol a faszban vagy, te hülye ribanc?- kérdezte Suzy.
-A buliba te balfasz!- röhögtem.
-Azon belül...?
-A medence túloldalán...
-Ott Zaynnel???????
-Igen, de honnan tudod?
-Látlak te segg....
Ekkor körül néztem, és megláttam a medence túloldaláról csápoló Susant....
-Gyere ide!
-Na én aztán nem!
-Gyere már!
-Nem, ha kell én itt szülök meg, de az hótbiztos, hogy nem megyek oda!
-Idejössz! MOST!
-Nem!
-Jól van köcsög! Te akartad!- röhögtem.
Szó nélkül felálltam, és elindultan Suzy fele. Persze természetesen, amilyen kis ügyes vagyok, bele taknyoltam a vízbe, és ami még durvább... nem tudok úszni. Kiabálni kezdtem, és a kezemmel hadonászni.

*Harry szemszöge*
Odavittem An-t Zaynhez és Liamhez bemutatni. Neki csörgött a telefonja. Miután letette, szó nélkül felállt, és elindult oda, ahonnan jöttünk. Hallottam egy csobbanást, mire odakaptam a fejem. Megláttam, hogy An eltűnik a vízben. Gondolkodás nélkül beugrottam érte, hogy segítsek neki. Megragadtam a karját, és felhúztam a felszínre. Csukva volt a szeme. Nagyon megijedtem. Kihúztam a partra. Ekkor már Suzy is ott állt mellettünk. Felváltva szólongattuk. Suzy pofozgatta, és rázogattam.
-Lélegeztesd!- Suzy.
-De azt sem tudom hogy hogy kell!- beszéltem ijedten.
-Csak lélegeztesd!- sürgetett.- Gyerünk!
-Oké!- teljesítettem. Megpróbáltam....
-Ébredezik!- lelkendezett Suzy.
Kinyitotta a szemét, a levegőt pedig szaporán vette.
-Mi történt?- kérdezte rekedten.
-Beleestél a vízbe, és Harry kimentett.- Suzy.
-Köszönöm!- mondta Harry.
-Még egyszer ilyet ne!- mondta, és szorosan magához ölelt.


*Suzy szemszöge*
Miután An magához tért, felállítottuk, és utána leültettük a fiúkhoz. Mindenki minket nézett.
-Minden oké?- kérdezgettük.
-Ja, minden....
-A frászt hoztad rám te segg!- löktem meg.
-Én is szeretlek!
-Tudom, én is!- vágtam önelégült fejet.
-Nagyon megijedtem!- kapott a szívéhez Harry.
Ekkorra már Bell és Niall is odaért.
-Láttam hogy mi van. Hogy csináltad ezt he?
-Szokás szerint béna volt!- forgattam a szemem.
-Kusulsz!- An.
-Jóvanna!
-Srácok jövök mindjárt!- állt fel Zayn- Hozok inni! Te nem jössz velem?- nézett rám.
-Ömm, de!- mosolyogtam.- Amúgy Suzy vagyok!
-Én Zayn!

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!:D Imádlak!<3 Alig várom már a következő részt!:DD siess vele!:) Ja és kurva jóó lett!:DD <3

    VálaszTörlés
  3. Csá csajszi a blogod geci jó *.* Siess a kövivel lyányom és ny.g. :)(tudom h a te dumád-.- de nem hagyhattam kixd)

    VálaszTörlés