2012. november 2., péntek

2.rész


*Sall szemszöge*
Meg sem tudtam szólalni, csak az ujjammal mutattam 5 feltűnően jóképű srácra, akiket természetesen nem közvetlenül, de ismertünk...
Az 5 One Direction tag ült a medence túl oldalán. Oldalba löktem a lányokat, így már négyen bámultuk.
-Hova lett Harry? Az előbb még ott volt... Élőben biztos még szexibb..- olvadozott An.
-Hmmm, talán mond meg te!- hallatszott egy ismerős hang a hátunk mögül.
Ijedten hátrafordultunk, amikor megláttuk, hogy ki a hang tulajdonosa.
-Harry?- kérdeztük egyszerre.
-Személyesen!- válaszoltam.
Egyszer csak valami gyorsat, és erőset éreztem. Valaki megfogta a lábam, és berántott a vízbe. Amikor feljöttem a víz alól Susy önelégült mosolyát láttam magam előtt.
-Sikeresen felkeltettük a figyelmet... Ügyes vagy Susy!- dicsérte magát.
-Utállak!- forgattam a szemem.
-Mit szoktál erre mondani? Ja igen, nem tudsz hazudni....- vigyorgott.
-Na jó, én elmentem!
-Mit akarsz csinálni?
-Amit egy medencében csinálni szokás....
-Mmmmmmmm- vigyorgott perverzül.
-Nem, nem azt!- röhögtem.
Lementem a víz alá, és úszni kezdtem. Nagyban úsztam, amikor valaminek nekiütköztem. Gyorsan feljöttem a víz felszínére, és megláttam azt, akinek neki mentem.
-Úristen jól vagy?- aggodalmaskodott.
-Persze, minden oké!- mondtam. Elvettem a homlokomról a kezemet megláttam hogy véres....
-Vagy mégsem!- szólalt meg.
-De jól vagyok. És te?
-Velem minden rendben... Szia, Louis vagyok!
-Szia! Tudom, egyébként én meg Sally..
-Szép név!- mosolygott.
-Köszönöm!
- De gyere, tegyük rendbe a fejedet!
-Rendben!
Kimásztunk a medencéből, és elmentünk egy kicsit csendesebb helyre. Matatott valamit, és elővett egy kötszert, meg fertőtlenítőt. Fertőtleníteni kezdte a sebemet. Az arca egészek közel volt az enyémhez, mélyen a szemembe nézet, és közeledni kezdett. Nem ellenkeztem eleinte, de aztán elhúztam a fejemet.
-Sajnálom!- hajtotta le a fejét.- Nem akartam bunkó lenni. Hisz csak most ismertük meg egymást... Érthető volt, hogy elhúztad a fejed.
-Louis, ne hidd, hogy én nem akartam, de még alig ismerjük egymást!
-Akkor mondjuk megismerkedhetnénk kicsit jobban, mit szólsz?- mosolygott.
-Én benne vagyok, de csurom vizesen?
-Adok törölközőt, utána pedig elvinnélek magamhoz, hogy megszárítkozz, és elmennénk egyet vacsizni.
-Rendben!- egyeztem bele.
-Ebben az esetben, hölgyem!- mondta, és felém nyújtotta a kezét.
-Ó, köszönöm!- megfogtam a kezét, ő pedig leemelt az asztalról, amin ültem.

*An szemszöge*
Harry még mindig ott volt velünk, és beszélgettünk vele mind a hárman.
-Óóóó, Louis!- csóválta a fejét mosolyogva.
-Mi az?- érdeklődtem.
-Talált végre magának egy lányt! Végre Eleanor óta...
-Az ott Sall!- szólaltunk fel egyszerre.
-Ismeritek?- kérdezte meglepetten.
-Persze! A barátnőnk..- Susy.
Bell szinte egész este nem szólt semmit. Ránéztem, és láttam, hogy valamit nagyon néz és mosolyog. Megpróbáltam követni a tekintetét, és egy szőke hajú srácnál álltam meg, aki nem volt más, mint Niall. És ő is mosolygott. Ezek basszus egymásra mosolyognak... Fú, mi lesz ott, tán gyerek???

*Bell szemszöge*
Óóó Istenem. Végre egy légtérben vagyok Niallel. És engem néz, és mosolyog, de cunciiiiiis...*-* Nem tudom, hogy oda merjek-e menni. De ő a fiú neki kéne... És úristen... MÁR JÖN IS!!!!!
-Szia!- köszönt.
-Szia!- köszöntem vissza félénken.
-Nincs kedved meginni valamit?
-De, persze! Szívesen!- mondtam.
Kimásztunk a vízből, és a bárpult felé vettük az irányt. Rendeltünk egy-egy koktélt, és beszélgettünk meg röhögtünk. Jól elvoltunk....

*Susy szemszöge*
Ünnepélyesen bejelentem, hogy egy kerítő veszett el bennem. Végül is az én ötletem volt, hogy ide jöjjünk. Sallt összehozom Tommoval, Ant Harryvel, és Bell épp az előbb tűnt el mellőlem Niall-el.... Egy zseni vagyok. Már csak magamnak kéne egy szépszál legény ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése