2012. november 2., péntek

1.rész


*Sall szemszöge*
Utálok korán kelni, de ma van az első napunk az egyetemen... Muszály beindulni... Szeptember van, nem is olyan rossz idő....
-Susyíííííí!- üvöltöttem el magam a szobája ajtajában.
-Baszódj meg te ribi!- mondta és nekem dobta a párnáját.
-Ki által?- röhögtem.
-Kurva mindegy csak engem hagyj békén!- mondta, és átfordult a másik oldalára.
-Bazdmeg mássz ki abból a kurva ágyból! Ma van az első nap!
-Jobban jársz, ha felkelsz! Én már megkaptam a magamét!- jött elő An a vizes pizsama felsőjében.
-Te is megkaphatod a reggeli hidegzuhanyt!- fontam karba a kezem.
-Ajj utállak!- morogta és felállt az ágyáról.
-Nem tudsz hazudni!- mondtam, és otthagytam.
-Bell alszik még?- kérdeztem Antől, aki éppen a konyhában ült és kakaózott...
-Hmmm! Kakajó de szeretlek!- mondta a bögrének.
-Komolyan mondom, néha elgondolkozom, hogy ti egyáltalán emberek vagytok-e... -csóváltam a fejem.
-Amúgy már fent van, most ment be a budderba.- fordítok, WC, de nekünk csak budder.
-Köszöntem, akkor magadra hagylak a kakajóddal!- röhögtem, és otthagytam.
-Bazdmeg, te ezért rángattál engem ki az ágyból ilyen korán, te meg még itt vagy pizsamában?- morogta Susy felöltözve.
-Ömmm, bocsi?
-Na húzás és öltözz fel!- mutatott a szobám felé.
-Mert ha nem?- fontam karba a kezem vigyorogva.
-Megint elkezdem buzizni Nathant!- vigyorgott önelégülten.
-Már itt sem vagyok!- mondtam, és bementem a szobámba.
Bedugtam a hajvasalót a konektorba, addig kiválogattam, hogy mit veszek fel az első napon. Kinéztem az ablakomon, sütött a nap, és még a szél sem fújt... Kivettem egy csőgatyát és egy felsőt a szekrényből, bele bújtam, és leültem a tükröm elé, hogy kezdjek valamit a hajammal. Kivasaltam, és próbáltam tartósan beigazítani. Őszintén? Nem jött össze.. szokás szerint.
-Héééé Sall. Ugye tudod, hogy Brian is ott lesz?- jött be szemöldök vonogatva An.
-Kit nyom?- rántottam meg a vállam.
-Én mindjárt téged össze!
-Hééé, ez az én dumám!
-Lefingom....- forgatta a szemét- Egyébként, hogy-hogy nem izgat, hogy ott lesz Bry? Tavaly tök jóba lettetek, és ha szerencséd van, idén már együtt lesztek...
-Szegény! Már tavaly is elpofáztam, hogy hagyd őt velem békén!
-Jajj már! Tuti, hogy bejössz neki!
-És ezt tőle tudod?
-Nem, de emlékszel, amikor csajokat kerestél neki az osztályból??
-Nem, nem rémlik!
-Végig kérdezted az összes osztálybeli lányt, és amikor engem kérdeztél, azt mondta, hogy nem, de közelít? És, hogy Susyra és Bellre is azt mondta, hogy nem?
-Az régen volt!
-És amikor én kérdeztem tőle, hogy te vagy-e?
-Nem mondott semmit!
-Ó, dehogy nem! Rád nézett, és azt mondta, hogy ehhez korán van még, de előtte még mondta neked asszem két lányra, hogy nem...
-Ez nem jelent semmit!- csóváltam a fejem. Belőled pedig csak a kakajó beszél...- röhögtem. Elővettem a szemceruzámat, és sminkelni kezdtem.
-Óóóó, majd engem is légyszi!- lelkesedett.
-Nem!- jelentettem ki.
-De köcsög vagy! Miért nem?
-Mert bazd úgy pislogsz, amikor közelítek azzal a retkes szemceruzával, mint egy hal...
-De most nem fogok!
-Ajj ülj le!- mondtam, és a székre mutattam.
-Úgy szeretlek!- mosolygott.
-Aha, ilyenkor mihh?- röhögtem.
-Nem, egyébként is!
Megpróbáltam kihúzni a szemét, hát ne vagyok egy Picasso, de nem lett rossz...
Amikor mindenki felöltözött, bepattantunk a kocsiba, és elindultunk az egyetem felé, ami hála Istennek elég közel van hozzánk. Mikor odaértünk, kerestünk egy szabad parkoló helyet, ahova beállhatunk. Kivettük a cuccainkat, és bementünk az előcsarnokba. Kaptunk egy kis útbaigazítást, hogy merre kell mennünk. Szerencsére most nem tévedtünk el, így épségben odaértünk.
-Hello!- köszönt Bry.
-Cső Úrfi!- köszönt neki Susy.
-Erről még nem szoktál le... úrnő- vigyorgott.
-Na töröld le azt a vigyort a képedről!- vágott komoly arcot.
Erről csak annyit mondanék, hogy tavaly a gimiben Bry volt Brian úrfi, Susy pedig Susan úrnő...
-Mizu?- jött oda hozzám.
-Semmi extra. Veled? Csajok?
-Hát láttam egy párat, de nem volt semmi... És neked pasi?
-Nekem?
-Aha.
-Persze! Pont nekem....
A beszélgetésünket a tanárnő éles, károgós hangja zavarta meg. Első nap még csak beszélgettünk, és egyáltalán nem tanultunk. Délután mind a négyen együtt mentünk haza, mint általában. Mivel ma péntek van, megbeszéltük, hogy este elmegyünk egy buliba, úgyhogy, amikor hazaértünk, TV-ztünk egy negyed órát, utána pedig készülődni kezdtünk. Kiválogattuk a ruhákat, a hajunkat, és a sminkünket is megcsináltuk. Teljesen készen voltunk. Hívtunk egy taxit, direkt nem a saját autónkkal mentünk.
Ünnepelni akartunk. Az ünnepléshez pedog természetesen az alkohol is hozzátartozik. Egy elég neves, és egy jó helyre mentünk. Ma feltünően sokan voltak, mint álatlában szoktak lenni. Ezt azért tudtam, mert szerettünk idejárni meleg nyári estéken, vagy csak simán nyaranta napközben beülni ide meginni egy kávét, vagy egy capucchinót. Mivel ez a hely úgy volt megcsinálva, hogy a legfelső emeleten volt, és ez fölött, a tetőn volt egy medence is, kimentünk a tetőre, és leültünk a medence szélére, a lábunkat pedig bele lógattuk a kellemesen meleg vízbe.
-Úrismen lányok!- nyílt hatalmasra a szemem.
-Mi az?- kérdezték szinte egyszerre.
Meg sem tudtam szólalni, csak az ujjammal mutattam 5 feltűnően jóképű srácra, akiket természetesen nem közvetlenül, de ismertünk...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése