2012. november 3., szombat

3.rész


*Sall szemszöge*
Kimentünk vissza a medencéhez.. Odamentem a lányokhoz, a ruhámért, mire egyből letámadtak, de nem mondtam nekik semmit, csak azt, hogy elment a kedvem a bulizástól, és hogy haza megyek. Mondjuk így is velem akartak jönni, de ügyes voltam, és rábeszéltem őket, hogy nem kell, minden rendben lesz, tudok magamra vigyázni. Nagy nehezen, de elengedtek. Felkaptam a ruhámat, és egy törölközőt. Megtörölköztem, felvettem a ruhámat, Louis pedig már a medencénél várt.
-Akkor mehetünk?- kérdezte.
-Felőlem igen!
-Akkor gyere!

*Susy szemszöge*
-Szerinted tényleg rosszul van?-An.
-Nem!- vigyorogtam.- Együtt mentek el Tommoval.
-Együtt???
-Egyszerre tűntek el, úgy értettem...
-De az nem biztos, hogy egyszerre mentek el....
-Ne légy már naiv!- röhögtem.
-Én, dehogy....- röhögött.
-Harry hova lett?
-Nem tudom, azt mondta, hogy mindjárt jön...
-Tudod, olyan mázlisták vagytok....
-Mert hogy?
-Mert nézd, Sall tuti, hogy Tommoval együtt ment el, Bell pedig Niall-el van. Te pedig itt Harryvel. Tök fölöslegesnek érzem magam.
-Sajna Zayn-nek ott van Perrie...
-Köszi, hogy emlékeztetsz!
-Bocsi!- lógatta a fejét.
-Lényegtelen.... Én szerintem elmegyek haza!- mondtam és felálltam.
-Várj! Suzy, mi lesz így a bulival?- kiáltott utánam An.
-Megvan ez nélkülem is! Na szia!
-Szia!- mondta csalódottan.

*An szemszöge*
Suzy itt hagyott. Szomorú. Szegény, sajnálom!
-Na megjöttem!- ült le mellém Harry.
-Oké!
-Suzy hova lett?
-Elment haza!- feleltem.
-De miért?
-Nincs túl jó kedve...
-Miért?
-Mert azt hiszi, hogy neki nem jön össze semmi.... Sall és Lou, Bell és Niall, és... mindegy..... Az a lényeg, hogy neki Zayn jön be, de neki ott van Perrie...
-Hát pont nem....
-Mi?
-Jól hallottad! Ma szakítottak. Azért jöttünk el ide ebbe a buliba, hogy Zaynt kicsit feldobjuk,de csak nézz rá...- mondta és Zayn felé bökött a fejével.
-Hát nincs valami jó kedve...
-Nincs....

*Sall szemszöge*
Beültünk a kocsijába, és elvitt haza magához. Bementünk a házba, és elvezetett a fürdőszobáig,
-Itt rendbe szedheted egy kicsit magad. Ott a hajszárító, a fésű... Bocsi szempilla spirálom nincs..- röhögött.
-Az van nálam!- röhögtem én is- Köszi!
-Nincs mit! A nappaliban megvárlak!- mosolygott, majd becsukta az ajtót.
Rövid idő alatt sikerült magam szalonképes állapotba hoznom, bár így sem vagyok magammal megelégedve. Mindent visszatettem a helyére, és kimentem a nappaliba, ahol Louis ült a kanapén, és a telefonjával babrált.
-Mehetünk?- mosolyogtam.
Megfordult, és rám nézett.....
-Ömmm......- nézett egy darabig- Pe-persze!
Felugrott, a zsebébe süllyesztette a telefont, és odajött hozzám. Beültünk a kocsiba.
-Hova megyünk?- érdeklődtem.
-Majd meglátod!- mosolygott.
-Ne mááár! Marha kíváncsi vagyok!
-Fúrja az oldaladat?
-Hát elég rendesen. És gonosz vagy, mert nem mondasz semmit...
-Mondtak már sok mindent rám, például azt, hogy dögös, szexi, cuki, aranyos.....
-De nagy arcod van...- röhögtem.
-Az egós nem én vagyok, hanem Zayn....- röhögött.
-Nem lehet, hogy ragályos, és elkaptad tőle??
-Hát lehet.... Érzem, hogy nő az arcom!- kapott az arcához aggodalmat színlelve.
-Látványosan növekszik.... -állapítottam meg.
-Van valami gyógyszer ellene doktornő?
-Csak egy!
-Mi az ? Mi az?
-El kell árulnod, hogy hova viszel....
-Azt nem lehet!
-Hát, akkor ki kell szállnom a kocsiból...
-Ne máár, minek?
-Mert lassan akkora lesz az arcod, hogy ketten nem fogunk elférni!- röhögtem.
-Na akkor beszéljük meg, hogy ki a gonosz.
Kb negyed órát ültünk a kocsiban, amikor Louis megszólalt, hogy megjöttünk. Kiszálltam a kocsiból, és egy gyönyörűen kivilágított park tárult elém, és egy asztal két személyre megterítve.
-Ezt mikor intézted?- lepődtem meg.
-Hát, amíg te a buliban felöltöztél, és otthon rendbe hoztad magad. Tetszik?
-Nagyon gyönyörű!
Elindultunk a kis asztalhoz. Louis kihúzta nekem a széket, és leült velem szemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése