2012. december 1., szombat

6.rész

csak úgy megjegyezném: aaaaaaaaaaaa*-*
*Sall szemszöge*
Végig néztük a filmet. Őszintén szólva már alig vártam, hogy vége legyen, mert kíváncsi voltam, hogy Louis mit akar mondani. Felálltunk a helyünkről, és kisétáltunk a teremből.
-Na, mit akartál mondani?- emelgettem a szemöldökömet.
-Ömm......
-Na?- mosolyogtam.
-Elfelejtettem!- vakarta a tarkóját.
-Ezt most nem mondod komolyan!- röhögtem.
-De!- röhögött most már ő is.
-Őszintén gratulálok!- fogtam a fejem röhögés közben.
-Köszönöm!

*An szemszöge*
Sall elment Lou-val, mi pedig otthon néztük a TV-t, amikor megszólalt a telefonom. Harry hívott.
-Szia!- szóltam bele.
-Szia! Arra gondoltam, hogy nem-e lenne kedvetek átjönni estére egy buliba. Úgyis szombat van...
-Oké, ott leszünk!
-Rendben! 7-re gyertek!
-Oké!
-Ja, és szexik legyetek!- röhögött.
-Mi mindig!- röhögtem.
-Oké!
Még beszélgettünk egy darabig, aztán elkezdtünk készülődni. Bry pedig elment haza.


*Sall szemszöge*
A mozi után még Louval elmentünk kajálni, aztán pedig sétálni egy parkba. Fogalmam sincs, hogy meddig voltunk, de sokáig, kb. olyan hajnali fél 2-ig, és fura módon nem is voltunk álmosak. Louis hazakísért, bementünk a házba. Halkan, alig hallhatóan belopóztunk, hogy ne halljon minket ismétlem HAJNALI FÉL 2-kor. Amikor beértünk a nappaliba, meglepődve tapasztaltuk, hogy senki sincs itthon.
-Hogy-hogy ezek sehol?- kérdeztem már hangosabban.
Fogalmam sincs!- nyitotta nagyra a szemét.- Upsz! Kaptam egy SMS-t Harrytől.
Megvártam, hogy elolvassa, rám nézett, és elmosolyodott.
-Ezt olvasd!- mondta és az orrom alá nyomta a telefont.
-Ha Sall-el végeztetek, akkor gyertek ide. Szóltam a lányoknak is, úgyhogy már ők is itt vannak.
-Menjünk vagy....
-Nekem nyolc, nem vagy fáradt?
-Ééén?
-Hát mást nem látok..- mosolyogtam.
-Egyáltalán nem! Te?
-Én sem!- válaszoltam
-Na, akkor mi legyen?
-Felőlem mehetünk! De szerinted ezek most milyen állapotban vannak?- kérdeztem.
-Hááát nem tudom, de Liam biztos józan...
-Rendben!. akkor menjünk ápolni!- mosolyogtam.
-Figyi már! Ilyen szexi ápolónő cuccot nem akarsz felvenni?- röhögött.
-Óóóó de!- röhögtem
Kimentünk a lakásból, és visszaültünk a kocsiba, és elhajtottunk Harryhez. Az ajtót zárva találtuk, az ablak viszont alacsonyan volt, úgyhogy azon kellett bemásznunk. Egy szobába érkeztünk, ahol az ágyon feküdt Harry, a feje pedig az ágyról lógott le, mellette Zayn eléggé fura pózban.
-Ezek legalább jó helyen dőltek ki..-állapította meg Louis.
-De kíváncsi lennék, hogy a többi vajon merre van....-suttogtam.
-Na ébresztőőőő!- üvöltötte el magát Louis.
-Ááááááá!- nyögtek fel kórusban, én meg csak röhögtem.
Kimentünk a szobából, és felderítő útra indultunk, kinyitottuk az ajtót, és majdnem hasra estünk Niall-ben, aki az ajtó előtt feküdt...
-Te jó ég!- csóválta Louis a fejét röhögve, én pedig már a hasamat fogtam a röhögéstől.
-De ez a 3 jómadár merre van?- én.
-Mármint Bell, An és Suzy?
-Hát ki más?
-Gyere! Nézzük meg a fürdőben!- mondta és kézen fogott.-Ööömm....- mondta, közben hátrafordult, és a kezünket nézte- Bocsi!
-Semmi baj!- szólaltam meg egy nagyobb szünet után.-Akk...akkor keressük meg őket!- mondtam, és közben mélyen belenéztem abba a gyönyörű szemébe.
-Elvesztem!- állapítottam meg.
-Tessék?- nézett még mindig.
-Ömm.. semmi..- mondtam.
A kezünk még mindig összeforrva volt közöttünk. Nyújtottuk egymás felé a szabadon lévő kezünket, míg az össze nem ért. Nekinyomott a falnak, közben végig a szemembe nézett, és én is az övébe. Nem bírtam levenni róla a szemem. Teljesen erőtlen voltam. A homlokát nekitámasztotta az enyémnek, lassan, óvatosan megcsókolt. Az ajka puha volt, a vágy tüzétől forró. Csókjával szinte a földig kényszerít. Nem bírtam tovább, visszacsókoltam. A kezét a derekam köré fonta, majd az egyik keze lassan lejjebb csúszott. Az én kezeimet a nyaka köré fontam, majd a jobb kezemmel beletúrtam a hajába. Teljesen egymáshoz simultunk. Éreztem minden porcikáját, szinte egyek voltunk,
-Louis! Ne csináld!- kérleltem.
-Hidd el nem én tehetek róla! Nem én vagyok ilyen szívdöglesztő!- sziszegte csukott szemmel.
-De mi lesz a lányokkal?- suttogtam.
-Óóó, tényleg!
Még mindig nem ment távolabb, a homloka még mindig az enyémet támasztotta.
-Hahóó, van itt valaki?- hallottuk meg Liam hangját.
-Ömm, csak mi haver!. szólalt meg Lou, én pedig eltávolodtam tőle.
-Ja, akkor oké! Mizu?- kérdezte.
-Ömm, semmi!- válaszoltam, mire Louis mosolyogva rám nézett.
-Hát oké! Figyu, nem vagyok hülye!- mosolygott.
-Előtted nem lehet titkolni semmit!- mondta Louis nevetve, és odament Liamhez, és belesuttogott a fülébe, mire ő nagy mosolyra húzta a száját.
-Oké, én most itt hagylak titeket, csak azt mondjátok meg, hogy merre van a fürdő?- kérdeztem tőlük.
-Arra!- mondták egyszerre, és egy ajtóra mutattak.
-Okés, köszi!- mondtam, és elindultam a helyes irányba.
Benyitottam az ajtót, és megláttam a lányokat. An a földön feküdt, Bell a WC-n ült, és a falnak dőlve aludt, Suzy pedig a kádban csinálta ugyanezt.
-Hogy fog ez nektek holnap fájni!- mondtam, majd otthagytam őket.
Visszamentem a fiúkhoz, akik a nappaliban ültek egy-egy bögre valami mellett, és beszélgettek.

1 megjegyzés: